Časté otázky

Páči sa mi váš tovar, máte ho na sklade?

Všetok tovar, ktorý viete vložiť do nákupného košíka, je na sklade (s výnimkou tovaru označeného na objednávku, napr. slávnostné tehotenské šaty) a bude vám zaslaný v čo najkratšom čase. Ak je tovar označený ako vypredaný, bude doplnený zvyčajne do 3 týždňov. V prípade, že máte záujem o veľkosť, ktorá momentálne nie je na sklade, napíšte nám na info@babybelly.sk a my vás budeme informovať, kedy bude veľkosť opäť v predaji.

Mám záujem o vaše spoločenské šaty na objednávku. Ako dlho trvá dodanie? Môžem šaty vrátiť, ak mi nesadnú?

Naše slávnostné a svadobné šaty pre tehotné dodávame spravidla do 7 až 10 dní od zadania objednávky v eshope. V prípade platby vopred po prijatí platby šaty expedujeme bezodkladne hneď, ako prídu na náš sklad. Ak šaty z akéhokoľvek dôvodu nesplnia Vaše očakávania, čo sa jednoducho niekedy stáva, môžete ich vrátiť do lehoty 14 dní od dňa prevzatia. Následne vám bude poskytnútá výmena alebo plná refundácia.

Ako si objednám?

Ak viete,ktorú položku hľadáte, použite hornú navigačnú lištu na vybratie - Tehotenská móda alebo Materská móda. Po nájdení položky, zvoľte veľkosť, farbu, množstvo a kliknite na tlačidlo “Pridať do Košíka”. Kliknite na tlačidlo “Prejsť k objednávke” v zhrňujúcom okienku. Skontrolujte si položky v nákupnom košíku. Môžete použiť “Odstrániť” na vymazanie položiek a/alebo “Zmeniť” na zmenu množstva produktu vo Vašom nákupnom košíku. Kliknite na tlačidlo “K Pokladni” na dokončenie objednávky.

Ako si môžem skontrolovať stav objednávky?

Môžete sa jednoducho Prihlásiť do svojho konta a skontrolovať kompletnú históriu všetkých Vašich objednávok od Babybelly. Nemáte konto? Vytvorte si Konto teraz.

Môžem vrátiť alebo vymeniť môj nákup, keď sa mi nepáči?

Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu vrátiť tovar do štrnástich dní odo dňa prevzatia tovaru. Pre viac informácií navštívte prosím našu stránku Vrátenie a Výmena tovaru.

Ako môžem zistiť, aké sú poplatky za poštovné?

Ponúkame 3 druhy poštovného. Pre viac informácií navštívte prosím našu stránku Poštovné a Poplatky.

Budete účtovať daň z predaja na mojom nákupe?

Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH 20% €.

Ako môžem hľadať položky?

Môžete použiť vyhľadávacie pole v pravom hornom rohu stránky pre vyhľadávanie kľúčových slov, značiek, kategórií, atď. Môžete použiť hornú navigačnú lištu na vybratie oddelenia Tehotenská móda alebo Materská móda a potom môžete zúžiť hľadanie výberom kategórií, značky, farby alebo veľkosti. Môžete tiež kliknúť na Značky tehotenského oblečenia pre zobrazenie všetkých značiek v abecednom poradí.

Prijímate medzinárodné objednávky?

Objednávky rozosielame do celej Európy. Pre viac informácií navštívte prosím našu stránku Poštovné a Poplatky.

Aké platobné možnosti ponúkate?

Ponúkame nasledujúce možnosti platby:
Kreditné a debetné karty: Visa, MasterCard, American Express (CardPay cez Tatrabanka a.s.)
Bankový prevod: TatraBanka, a.s.
Elektronické peniaze: PayPal
Dobierka
Pre viac informácií navštívte naše Platobné Podmienky.

Ako môžem použiť propagačný kód?

Ak chcete použiť propagačný kód, zadajte kód v poli Promo Kód na stránke Nákupneho Košíka počas platobného procesu za tovar a potom kliknite na tlačidlo “Použiť”.

Ako môžem získať nové heslo ak som zabudol súčasné?

Môžete navštíviť našu stránku Prihlásiť sa ku kontu a kliknite na “Zabudli ste heslo?”, alebo jednoducho kliknite sem Zabudli ste heslo? a potom Vám pošleme e-mailom pokyny.

Ako mám zmeniť profil a adresu svoju konta?

Môžete sa Prihlásiť do svojho konta, prehliadať a upraviť Profil užívateľa a Adresu. Nemáte konto? Vytvorte si Konto teraz.

Môžem vykonávať zmeny v mojej objednávke potom ako bola moja objednávka odoslaná?

Naším cieľom je spracovanie Vašej objednávky čo najskôr, a preto možno vykonať zmeny len do 15.00 hodiny toho istého pracovného dňa po odoslaní Vašej objednávky. Na vykonanie zmeny adresy, zrušenia objednávky, zmeny poštovného, alebo pridávania položiek do vašej objednávky, musíte zavolať na telefónne číslo +421 944 431 084 od pondelka do piatku v čase 10:00-16:00. Ak máte akékoľvek otázky, navštívte prosím nášu stránku Zákaznícky Servis.

Dostanem potvrdenie objednávky?

Áno, dostanete potvrdenie Vašej objednávky na Vami uvedenú e-mailovú adresu. Uložte a vytlačte si číslo objednávky pre Vašu potrebu. Môžete sa tiež Prihlásiť do svojho konta a prezrieť si kedykoľvek Vaše Objednávky.

Ako mám vedieť, či on-line objednávanie je bezpečné?

Používame AlphaSSL certifikát na ochranu všetkých informácií (e-maily, adresy, telefónne čísla, atď), poslané prostredníctvom nášho systému. Zariadenia, ktoré spracúvajú naše servery, sú fyzicky zabezpečené na ochranu proti strate, zneužitiu alebo zmene všetkých údajov a informácií. Zaistená Pokladňa zabezpečuje, že Vaše informácie sú chránené, zatiaľ čo Vy ste prevedený do platobných systémov tretej strany. Paypal je používaný pre spracovanie kreditných kariet a preto my nedržíme žiadne informácie o kreditných kartách na našich serveroch. Pre viac informácií navštívte prosím nášu stránku Ochrana osobných údajov.

Prečo môj prehliadač nefunguje s Vašou stránkou?

Objednávanie z našej stránky vyžaduje použitie SSL-kompatibilného prehliadača. Odporúčame používať Microsoft Internet Explorer 8.0 alebo novšiu verziu, Firefox 3.5 alebo novšiu verziu, Safari 4.0 alebo novšiu verziu, Google Chrome 2.0 alebo novšiu verziu.